A site for creative mothers.

21 October 2013

Το βιβλίο της εβδομάδας: Ο ερωτευμένος βάτραχος.

Πού θα το βρείτε
Όπως και πέρσι, έτσι και η φετινή χρονιά στο νηπιαγωγείο λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη για τους μικρούς μαθητές.
Κάθε Παρασκευή ένα νέο βιβλίο έρχεται στο σπίτι μας για να μας ταξιδέψει σε μια νέα περιπέτεια και να μας κάνει να συζητήσουμε αλλά και να ζωγραφίσουμε την ιστορία.
Η επιλογή της κόρης μου για αυτή την εβδομάδα ήταν το βιβλίο του  ΒΕΛΘΟΥΙΣ ΜΑΞ από τις εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ με τίτλο "Ο ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΣ"
Να σας πω ότι ύστερα από τη ζωγραφιά που βρέθηκε στην τσάντα της την προηγούμενη εβδομάδα δεν μου έκανε και μεγάλη εντύπωση......
Το βιβλίο αυτό είνα μια πολύ καλή ευκαιρία για να μιλήσουμε στα παιδιά μας τόσο για την διαφορετικότητα αλλά κυρίως για την αγάπη που νιώθουμε για το αντίθετο φύλλο.
Για την αγάπη που είναι δυνατή και διαφορετική από αυτήν που νιώθουμε για τους φίλους, τη μαμά ή τον μπαμπά.
Ο βατραχάκος της ιστορίας δεν ξέρει αρχικά τι του συμβαίνει......
Είναι κακόκεφος, δεν ξέρει αν ζεσταίνεται ή αν κρυώνει κι όλο ένα γρήγορο χτύπημα νιώθει στο στήθος!
Ρωτά τους φίλους του που και αυτοί δεν τον βλέπουν και τόσο καλά και αναρωτιούνται τι μπορεί να του συμβαίνει.

Ψάχνουν στα βιβλία και τελικά είναι απλό: Ο βάτραχος έχει ερωτευτεί!!!
Αρχίζει να ζωγραφίζει, αφού ακόμα δεν ξέρει να γράφει, για την αγαπημένη του....
Της κάνει δώρα και της αφήνει λουλούδια στα κρυφά, αλλά δεν τολμά να της μιλήσει.
Άραγε η λευκή πάπια που είναι τόσο διαφορετική από τον καταπράσινο βάτραχο, νιώθει το ίδιο για αυτόν;
Θα του δείξει την αγάπη της όταν εκείνος κάνει μια τρέλα.....
και θα καταφέρουν να μείνουν για πάντα μαζί;
Ελπίζω να σας αρέσει η σημερινή μου πρόταση και να περάσετε όμορφα διαβάζοντας και συζητώντας με αυτό το τρυφερό βιβλίο.
Καλή σας ανάγνωση!

7 comments:

  1. πολύ καλό φαίνεται! η δικιά μου έχει κολλήσει με ένα συγκεκριμένο παραμύθι, αφού πλεον δεν το διαβαζω καν...το απαγγέλω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ αυτές οι απαγγελίες τί μου θύμησες!
      Εγώ η έξυπνη προσπαθούσα κάποιες φορές να εμπλουτίσω ή να παραλάξω την ιστορία έτσι βρε παιδί μου για να αλλάξουμε. Εκεί να δεις παρατηρήσεις από την κόρη!

      Delete
  2. Ωραίο φαίνεται το βιβλίο! Ξέρει να διαλέγει η μικρούλα σου! Αν κρίνω από τη ζωγραφιά, είναι σίγουρα επίκαιρο! :-)
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή εβδομάδα κουταλάκι ;)
      Λες να αρχίσαμε από τώρα;

      Delete
  3. Ερωτευμένη η μικρή Θεανώ μου?? Ζωγραφιά βλέπω, παραμύθι για ερωτευμένους βατράχους διαβάζω, δεν ξέρει να γράφει λες, αλλά από όσο βλέπω μια χαρά το έμαθε το σ΄αγαπώ!!!! Όμορφο το βιβλίο και η ιστορία του, ήξερε το παιδί γιατί το διάλεξε!!! Το σύστημα με την Δανειστική βιβλιοθήκη για τα νήπια είναι πολύ καλό. Είναι μια καλή αφορμή για συζήτηση, παράλληλα ζωγραφίζουν αυτό που τους άρεσε από το βιβλίο και με αυτό τον τρόπο "αναγκάζουν" ας πούμε, ακόμα και τους πιο πολυάσχολους γονιούς να αφιερώσουν λίγο χρόνο στα παιδιά. Καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η ζωγραφιά δεν είναι δική της, την έφερε από το σχολείο.
      Μυστήριο ο δημιουργός!
      Πάντως περνάμε όμορφα διαβάζοντας κάθε εβδομάδα κάτι νέο και ζωγραφίζοντας.
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα.

      Delete
  4. Πολύ τρυφερό βιβλίο, και πολύ τρυφερή η ζωγραφιά!!! Μεγαλώνουν τα μικρά μας και ανακαλύπτουν συναισθήματα και αυτο είναι φανταστικό!!!

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

About Me

My photo
Είμαι πολύ χαρούμενη που είσαι εδώ! Στο σπιτάκι μου θα βρεις ιδέες που με έχουν ενθουσιάσει και πράγματα που αγαπώ. Κράτα την ιδέα, δοκίμασε την αν θέλεις και δώσ΄της την δική σου πινελιά. Γράψε μου απλά στο theanokap@gmail.com αν κάτι χρειαστείς.

Popular Posts

Theano, a m@mmy on line. Powered by Blogger.

Ενδιαφέρον για εσάς....

Αν έχω χρησιμοποιήσει φωτογραφικό υλικό δικό σας χωρίς να έχω αποδώσει τα σωστά credits ενημερώστε με και θα το διορθώσω ή θα το αφαιρέσω εάν αυτό επιθυμείτε.

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε δικές μου φωτογραφίες απλά δηλώστε την πηγή και βάλτε τον κατάλληλο σύνδεσμο.

Για ο,τιδήποτε άλλο χρειαστείτε επικοινωνήστε μαζί μου στο e-mail
theanokap@gmail.com

Follow this blog by Email

Ακολουθήστε το blog μέσω του facebook network!

Το άλλο μου blog!

Το άλλο μου blog!
e-learning : "Μαθαίνω με τη μαμά"

Copyright © Theano, a m@mmy on line | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com