A site for creative mothers.

03 March 2013

Στολή χταποδάκι για μωρά

Μια απίθανη ιδέα από μία πολύ δημιουργική μαμά.
Αν έχετε μωράκι, αυτές τις Απόκριες, μεταμορφώστε το σε ένα πολύχρωμο χταποδάκι, ακολουθώντας τις οδηγίες της Shinmin, όπως της παρουσίασε η Cat στο site http://www.momincdaily.com/
How to make octopus costume
Για να φτιάξετε το μικρό σας χταποδάκι θα χρειαστείτε:
  • 4 παιδικά καλτσόν σε διαφορετικά χρώματα

  • Κουμπιά ή τα γνωστά ματάκια για να φτιάξετε τις βεντούζες των πλοκαμιών
Η μανούλα που είχε την ιδέα χρησιμοποίησε τις τρύπες από μια παλιά ζώνη
  • Μία κορδέλα για να στερεώσετε τα πλοκάμια.

  • Κόψτε το επάνω μέρος από τα τρία καλσόν έτσι ώστε να έχουν το ίδιο μήκος με τα ποδαράκια του μικρού σας.
  • Ράψτε ή κολλήστε τα κουμπάκια και στα 4 καλσόν δημιουργώντας τις βεντούζες.
Το 4ο καλσόν θα είναι αυτό που θα φοράει το παιδάκι σας.
  • Γεμίστε τα 3 καλσόν με βαμβάκι.....
  • Χρησιμοποιήστε το επάνω μέρος ενός από τα καλσόν για να φτιάξετε ένα σκουφάκι.....
  • Δέστε τα όλα τα ποδαράκια του χταποδιού γύρω από μια κορδέλα......
Η στολή είναι έτοιμη!!!
Μην ξεχάσετε να τραγουδήσετε με το μωράκι σας το γνωστό τραγουδάκι για το ζωηρό χταπόδι!

 
Καλή διασκέδαση!

Shinmin
Shinmin

17 comments:

  1. απιθανη ιδεα , ενθουσιαστηκα μολις την ιδεα κ τρομερα ευφανταστη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ ενθουσιάστηκα αλλά δεν έχω μωράκι οπότε είπα να την δείξω για τις μανούλες που δε θέλουν να φορέσουν στα παιδάκια τους τις συνηθισμένες (συνθετικές κυρίως)στολές.
      Καλό βράδυ :)

      Delete
  2. Δηλαδή άμα δεν έχω ή δεν είμαι μωράκι δεν μπορώ να ντυθώ... χταπόδι;;;;; χαχαχαχαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγω δε θα απαντήσω αρνητικά!
      (Αν ντυθείς όμως στείλε μας φωτογραφίες καλή μου χταποδίνα χα χα χα!!!)

      Delete
  3. Μπερδεύτηκα, τόσα πόδια, τέλεια ιδέα,
    δεν έχουμε και μωρά .... να την εφαρμόσουμε !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μην πτοείσαι θα κάνει την αρχή η Μαρίλια (από πάνω) και όσες πιστές χταποδίνες....ακολουθούν
      ;)

      Delete
  4. Έξυπνο, εύκολο και εντυπωσιακό!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και γίνεται σχετικά εύκολα και σε πολλές χρωματικές παραλλαγές.
      Καλό βράδυ παρεάκι :)

      Delete
  5. Κοίτα, επειδή ντρέπομαι να κυκλοφορήσω ΜΟΝΟ με το κολάν και το κορμάκι γιατί θα 'μαι ένα... τροφαντό χταπόδι, λέω να μην ντυθώ. Αν πάλι μου βρεις τρόπο να 'μαι ντυμένη με τα ρούχα μου από μέσα... το φτιάχνω τώρα και προλαβαίνω τη γιορτή του σχολείου. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με έβαλες σε μεγάλο πειρασμό και στο βρήκα!
      Αν δε λυπάσαι να χαραμίσεις ένα φούτερ με κουκούλα μπορείς να φτιάξεις μια έξυπνη στολή.
      Θα φορέσεις τα μανίκια και θα κόψεις το υπόλοιπο σε άλλα 6 κομμάτια. Δες εδώ....http://costumepop.com/adult-costumes/homemade-hoodie-octopus-costume/

      Delete
    2. αλλά και εδώ για την παραλλαγή με τις κάλτσες ....http://www.carinagardner.com/studio/freedownloads/CarinaGardner_Octopus.pdf

      Delete
  6. Αυτην την ιδεα σκεφτομουν να την βαλω και εγω. Ευτυχως αργησα γιατι εγω δεν ειχα βρει οδηγιες. Εισαι σουπερ!!!!!Μου αρέσει που βρισκεις και προτεινεις και παραλλαγες ανάλογα με την ηλικία! Φιλακια πολλα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χα χα χα έτσι είναι. Στολές για κάθε γούστο και ηλικία ;)

      Delete
  7. Αχου!!!! Τέλειο είναι!!! Πολύ πολύ μου αρέσει!!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό βράδυ Τίνα μου :)

      Delete
    2. Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #25 :)
      Καλή εβδομάδα!!!

      Delete
    3. Thank u <3
      Καλή εβδομάδα Τίνα μου.

      Delete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

About Me

My photo
Είμαι πολύ χαρούμενη που είσαι εδώ! Στο σπιτάκι μου θα βρεις ιδέες που με έχουν ενθουσιάσει και πράγματα που αγαπώ. Κράτα την ιδέα, δοκίμασε την αν θέλεις και δώσ΄της την δική σου πινελιά. Γράψε μου απλά στο theanokap@gmail.com αν κάτι χρειαστείς.

Popular Posts

Theano, a m@mmy on line. Powered by Blogger.

Ενδιαφέρον για εσάς....

Αν έχω χρησιμοποιήσει φωτογραφικό υλικό δικό σας χωρίς να έχω αποδώσει τα σωστά credits ενημερώστε με και θα το διορθώσω ή θα το αφαιρέσω εάν αυτό επιθυμείτε.

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε δικές μου φωτογραφίες απλά δηλώστε την πηγή και βάλτε τον κατάλληλο σύνδεσμο.

Για ο,τιδήποτε άλλο χρειαστείτε επικοινωνήστε μαζί μου στο e-mail
theanokap@gmail.com

Follow this blog by Email

Ακολουθήστε το blog μέσω του facebook network!

Το άλλο μου blog!

Το άλλο μου blog!
e-learning : "Μαθαίνω με τη μαμά"

Copyright © Theano, a m@mmy on line | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com