A site for creative mothers.

26 September 2014

Μου αρέσει το Φθινόπωρο.....

Δεν περίμενα ότι, ως παιδί του καλοκαιριού, θα το πω αλλά.....
  • Αγαπώ τις ημέρες με βροχή .....
  • Αγαπώ τις μέρες που ο καιρός δεν έχει αποφασίσει αν θέλει να κάνει ζέστη ή κρύο.....
photo via...
  • Είναι οι ημέρες που φοράς κοντομάνικο και ρίχνεις και μια ζακέτα στους ώμους (ή την φοράς κανονικά γιατί είσαι κρυουλιάρα όπως εγώ).........
  • Ξυπνάς και έξω είναι ακόμα σχεδόν σκοτεινά.....
  • Φτιάχνεις ζεστό καφέ και τον απολαμβάνεις πραγματικά......
  • Το μικρούλι σου έρχεται και χώνεται στην αγκαλιά σου ζητώντας λίγη πρωινή ζεστούλα.......
  • Φτιάχνεις γλυκά που κάνουν το σπίτι να μοσχοβολά κανέλλα και μήλο.....
  • Το βράδυ ανάβεις τα πρώτα κεράκια με άρωμα βανίλια.....
  • Αρχίζουν τα Σαββατοκύριακα που καλείς φίλους για να περάσετε μαζί απογεύματα με βουτήματα και σοκολάτα και βραδιές με γλυκό κρασί, κουβεντούλα και γέλια.....
  • Είναι οι μέρες που σου αρέσει να περπατάς στο πάρκο της γειτονιάς και να μυρίζεις τα νωπά φύλλα που στρώθηκαν χαλί......
Σας το είπα;

Άρχισα να αγαπώ  και  το Φθινόπωρο.....

 

10 comments:

  1. Αχ θεανώ μου για τους ίδιους κι άλλους υπέροχους λόγους αγαπώ κι εγώ το φθινόπωρο....αυτή τη στιγμή πίνω τον καφέ μου, χαζεύω στο διαδίκτυο και ακούω τη βροχούλα έξω από το παράθυρό μου! Ωραίος ήχος...!
    Καλημέρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ό,τι καλύτερο Μαράκι μου!
      Καλό Σ/Κ να έχεις....

      Delete
  2. Ποσο δίκιο εχεις!!και εγω αγαπω τον χειμώνα!!!ζεστο καφεδακι,χουχουλιασματα,ο ήχο της βροχής!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι αυτά τα ωραία που έχει κάθε εποχή τελικά!
      Καλό Σ/Κ....

      Delete
  3. Αχ, κι εγώ ακριβώς τα ίδια!!!! Αγαπώ το φθινόπωρο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ εσύ οργανωτική μου κουκουβάγια ;)
      Άντε ευκαιρία να χουχουλιάσετε αυτό το Σ/Κ ο καιρός προβλέπεται βροχερός!

      Delete
  4. το καλό είναι ότι φέτος μας έκανε όντως φθινόπωρο!
    Εγώ πάντως πάνω από τον χειμώνα δεν βάζω τίποτα, οπότε περιμένω την αντίστοιχη χειμωνιάτικη ανάρτηση σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Α! όλα και όλα εγώ δήλωσα ότι είμαι του καλοκαιριού οπότε δεν δεσμεύομαι και για ανάρτηση παρόμοιου τύπου και για άλλες εποχές! Είπαμε ΤΩΡΑ άρχισε να μου αρέσει ΚΑΙ το φθινόπωρο.
      Φιλιά και καλό Σ/Κ!

      Delete
  5. Θεανούλα, αν σου πω ότι και εγώ φέτος επιθύμησα βροχούλα, κρύο...ακόμη και χιονάκι; Και να φανταστείς ότι είμαι καλοκαιρινός τύπος. Μάλλον χορτάσαμε τόσο καλοκαίρι-διακοπές που το βαρεθήκαμε και επιζητούμε την αλλαγή του καιρού :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ασπασάκι μου μάλλον είναι που φέτος έκανε όμορφο φθινόπωρο. Ήρθε η βροχούλα μαζί με την αρχή των σχολείων. Κάνει ακόμα ζέστη τα μεσημέρια είμαστε και γεμάτες από το καλοκαίρι....
      Φιλάκια πολλά καλό Σ/Κ να περάσεις με τις ζουζούνες και τον αντρούλη σου.

      Delete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

About Me

My photo
Είμαι πολύ χαρούμενη που είσαι εδώ! Στο σπιτάκι μου θα βρεις ιδέες που με έχουν ενθουσιάσει και πράγματα που αγαπώ. Κράτα την ιδέα, δοκίμασε την αν θέλεις και δώσ΄της την δική σου πινελιά. Γράψε μου απλά στο theanokap@gmail.com αν κάτι χρειαστείς.

Popular Posts

Theano, a m@mmy on line. Powered by Blogger.

Ενδιαφέρον για εσάς....

Αν έχω χρησιμοποιήσει φωτογραφικό υλικό δικό σας χωρίς να έχω αποδώσει τα σωστά credits ενημερώστε με και θα το διορθώσω ή θα το αφαιρέσω εάν αυτό επιθυμείτε.

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε δικές μου φωτογραφίες απλά δηλώστε την πηγή και βάλτε τον κατάλληλο σύνδεσμο.

Για ο,τιδήποτε άλλο χρειαστείτε επικοινωνήστε μαζί μου στο e-mail
theanokap@gmail.com

Follow this blog by Email

Ακολουθήστε το blog μέσω του facebook network!

Το άλλο μου blog!

Το άλλο μου blog!
e-learning : "Μαθαίνω με τη μαμά"

Copyright © Theano, a m@mmy on line | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com