Skip to main content

Ό,τι κάνει την ψυχή σου ευτυχισμένη.....

via pinterest
Εδώ και μέρες γυρνώ και ξαναγυρνώ εδώ στο σπιτάκι που είχα αφήσει "κλειδωμένο".
Πρέπει να το ξεσκονίσω, να το καλλωπίσω, να το οργανώσω.
Γεμάτη ιδέες καινούριες και πιο ξεκούραστη γυρνώ εδώ να ανοίξω πάλι τα παράθυρα του.
Θα "ξαναμιλήσω" με τους ψηφιακούς μου γείτονες, θα γελάσω, θα συγκινηθώ, θα προτείνω ιδέες.
Θα βάλω ξανά τα χρώματα που αγαπώ, τις εικόνες που ηρεμούν την ψυχή μου.
Βλέπετε η μικρούλα μου, το "νηπιάκι", μου με απορρόφησε τόσο πολύ τον τελευταίο καιρό.
Κάναμε τόσα πράγματα μαζί!
Δεν την χόρταινα καθώς την έβλεπα να ανθίζει, να μεγαλώνει.
Το χαμηλών τόνων μουτράκι της έχει πλέον έναν άλλο αέρα.
Είναι πιο ανεξάρτητη, γεμάτη αυτοπεποίθηση, τραγουδάει όλη μέρα, δημιουργεί τις δικές της ιστορίες και μου διηγείται παραμύθια!
Μοιάζει να είναι τόσο χορτασμένη, τόσο γεμάτη ευτυχία τα βράδια που κάθεται και ζωγραφίζει με χρώματα ζωντανά.
Φτιάχνει μπαλαρίνες (το νέο μας hobby), μονόκερους (πλάσματα του παραμυθιών), καράβια που ταξιδεύουν στα μέρη των διακοπών μας και παιδάκια χαμογελαστά.
Το νιώθω ότι η ζωγραφική την ξεκουράζει, κάνει την φαντασία της να γίνεται εικόνα.
Μα πείτε μου υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να κάνεις όλα αυτά που σε ηρεμούν που χαλαρώνουν και κάνουν την ψυχή σου να γελά; 
Τώρα λοιπόν που μπήκαμε στους ρυθμούς του φθινοπώρου και που οι ώρες για την μαμά αρχίζουν να είναι πιο "φυσιολογικές" είπα να αρχίσω να μοιράζομαι ξανά μαζί σας τις ιδέες που έχω βρει, παιχνίδια αλλά και κάποιες εκπαιδευτικές δραστηριότητες που θα ομορφύνουν δημιουργικά τις μέρες μας.

Αλήθεια τί είναι αυτό που κάνει τη δική σας ψυχή ευτυχισμένη στο τέλος της μέρας;








Comments

  1. Anonymous15 October

    Άντε βρε Θεανώ και μας έλειψες τόσο καιρό κι εσύ κι οι αναρτήσεις σου! Η νέα εμφάνιση του μπλογκ είναι παραμυθένια κι εσύ ακούγεσαι ξεκούραστη και ανανεωμένη! όσο για την μικρή σου να την χαίρεσαι και απολαμβάνεις την ζωγραφική της! Τα φιλιά μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την θερμή υποδοχή!
      Και εμένα μου έλειψε αυτή η καθημερινή μας σχεδόν παρεούλα.
      Φιλιά πολλά Μάρω.

      Delete
  2. Σήμερα η επιστροφή σου εδώ με έκανε ευτυχισμένη! <3 Ανοίγω σαμπάνια φίλη ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σαμπάνιες "ακούω" και παίρνω ακόμα πιο μεγάλη χαρά!
      Για αυτό αγαπώ εσένα και την νεραϊδόσκονή σου τόσο. Δεν υπάρχει πιο καλοπροαίρετος και θετικός άνθρωπος από εσένα Σοφάκι μου.
      Σε φιλώ :)

      Delete
  3. ΟΥΑΟΥ! ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!
    Σε συγχωρώ γιατί ειχες καλό λόγο που εξαφανίστηκες! Χαίρομαι αφάνταστα όμως που σε ''βλέπω'' ξανά εδώ! Θα περιμένω και την συνέχεια!

    Οσο για την ερώτηση, ευτυχισμένη πλεον με κάνει να έχουν κοιμηθεί και τα δυο έστω για ένα δίωρο μήπως και στρώσω λίγο επιδερμιδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χα χα χα! Σε ευχαριστώ που παρά τον ελάχιστο πλέον χρόνο σου πέρασες από εδώ.
      Υπομονή Μαχούλα μου και θα στρώσουν και τα μικρά στα ωράριά τους και εσύ .....επιδερμίδα.
      Μέχρι τότε είπαμε, κρεμούλες στο δερματάκι σου, βιταμίνες μπόλικες και κοριτσοκουβέντες για να χαλαρώνουμε.
      Φιλάκια πολλά <3

      Delete
  4. Ηρθα να κλείσω τον υπολογιστή και είδα δική σου ανάρτηση. Υπέροχο νέο. Οσο για το τι κανει την ψυχή μου ευτυχισμένη θα ελεγα το να νιώθω οτι σημερα ηταν ευτυχισμένα τα παιδάκια μου.
    Καλως ηρθες ξανά στην γειτονιά μας.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς σας βρίσκω και εγώ!
      Αυτό είναι Μαρία μου όλες λίγο πολύ τα ξεχνάμε όλα όταν βλέπουμε χαμογελαστά και ευτυχισμένα μουτράκια.
      Φιλάκια.

      Delete
  5. Κοριτσάκι τι χαρά μας έδωσε αυτή η ανάρτηση σε εμάς τις "χαντρούλες" και σε όλους τους φίλους σου, δεν ξέρεις! Μας έλειψες! Οσο για το τι με κάνει ευτυχισμένη στο τέλος της ημέρας, κλισέ αλλά το ότι είμαστε καλά, έχουμε ο ένας τον άλλον, στο διπλανό δωμάτιο κοιμούνται (επιτέλους) δύο μπόμπιρες, οι τελευταίες "καληνύχτες" από τις φίλες μου, μια αγκαλιά, λίγη ώρα για blogging και άλλη λίγη για πλέξιμο. Η χαρά πολλαπλασιάζεται αν η μέρα που τελειώνει είναι Παρασκευή και ξημερώνει Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με κάλυψες απόλυτα!
      Όλα αυτά που περιγράφεις είναι ευτυχία και κάνει όλα τα υπόλοιπα να μοιάζουν ασήμαντα.
      Φιλιά να έχεις μια όμορφη μέρα Μαρία μου.

      Delete
  6. Καλώς ήρθες Θεανώ μου! Μας έλειψες πολύ. Όσο για το τι με κάνει ευτυχισμένη στο τελείωμα της μέρας είναι κάτι πολύ, πολύ απλό. Ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά και μια υπενθύμιση ότι όλα θα πάνε καλά!
    Σε φιλώ
    Μια από τις χαντρούλες σου :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς σας βρήκα Σίνα μου!
      Αυτή την υπενθύμιση όλοι την χρειαζόμαστε κατά καιρούς.
      Και σαν να είναι κάτι μαγικό......στο τέλος όλα πάνε καλύτερα ευτυχώς!

      Delete
  7. Welcome back γλυκιά φιλεναδίτσα :) Πήρες το χρόνο που χρειαζόσουν. Τώρα ετοιμάσου για νέα μαθήματα υπέροχων ιδεών και κατασκευών. Σου στέλνω φιλάκια και θα σε πάρω και μία γλυκιά αγκαλίτσα από κοντά :) Κυριακή κοντή γιορτή ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φιλεναδίτσα μου ανυπομονώ!
      Πήρα τον χρόνο μου και με το παραπάνω και τώρα γύρισα στον τόπο του εγκλήματος χα χα χα.
      Φιλιά πολλά.

      Delete
  8. Ααααχ, τι ωραία! Θα τα λέμε πάλι και από εδώ!!!! Γιούπιιιι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κουκουβα γιούπι για! (Για να το πω και στην γλώσσα σου)
      Φιλιά Βέρα μου ;)

      Delete
  9. Καλώς μας ήρθες και πάλι, Θεανώ μου! Περιμένουμε τις πάντα όμορφες ιδέες σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που σε βρίσκω ξανά εδώ :)

      Delete
  10. Όταν πέφτω να κοιμηθώ και κάνω το σταυρό μου λέω μέσα μου: "ευχαριστώ Θεέ μου ,ΕΖΗΣΑόπως ήθελα την ημέρα μου " ..κι αυτό με κάνει ευτυχισμένη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μακάρι αχτιδούλα μου όλες οι ημέρες σου να είναι έτσι όπως τις θέλεις!
      Είσαι ένα από τα πιο φωτινά πρόσωπα στην blogοσφαιρα.

      Delete
  11. Ατιμούλα εσύ!!
    Μια ευχάριστη έκπληξη στην μπλογκόσφαιρα η αισιόδοξη σου ανάρτηση:)
    Ευτυχισμενη με κανουν τα απλά πράγματα και εμένα. Μια γεμάτη, χσρούμενη ημέρα, ένα καλό φαγητό που κατάφερα να μαγειρέψω,τα επιτεύγματα των τέκων μου, ένα βλέμμα επιδοκιμασίας απο το σύζυγο, μια καλή πράξη, μια γλυικιά καληνύχτα απο τις φιλενάδες μου, μια καλή ταινία, ένας υπέροχος ήλιος. Λίγα και καλά:))) Δεν ζητάω πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν είναι πολλά αυτά που ζητάς, είναι τα απαραίτητα και τα πιο ζωτικά για να νιώθει ο καθένας μας ευτυχισμένος στο τέλος της μέρας.
      Φιλιά πολλά πορτοκαλένια μου.

      Delete
  12. αντε βρε Θεανώ..μας έλειψες!! φιλιά στη μπαλαρίνα σου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Ελπιδάκι μου.Να έχεις ένα υπέροχο Σ/Κ!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Φτιάχνουμε έναν χιονάνθρωπο.......

Snowman μα δεν είναι από χιόνι!!! Γιατί, ευτυχώς, ο χειμώνας ακόμα δεν ήρθε, το κρύο είναι ανεκτό και το χιόνι μάλλον πολύ μακρυά. Έλα όμως που έχουμε όρεξη για κατασκευές και τα χιονανθρωπάκια είναι πάντα αγαπημένες φιγούρες. Κι αν προσπαθήσω να κάνω έναν απολογισμό, δεν ξέρω πως τα καταφέρνω, αλλά κάθε, μα κάθε χρόνο, όταν αγοράζω καινούρια στολίδια και διακοσμητικά για το χειμώνα, ο χιονάνθρωπος είναι η πρώτη μου επιλογή. Πώς λοιπόν να μην φτιαξω με την μικρή μου πολλά, μα πάρα πολλά χιονανθρωπάκια λίγο πριν αρχίσουμε να μιλάμε για τα Χριστούγεννα και λίγο προτού αρχίσουμε να σχεδιάζουμε πως θα στολίσουμε το σπίτι μας για τις γιορτές; Ξεκινήστε και εσείς από μια απλή κατασκευή που θα σας φτιάξει τη διάθεση! Ένας χαμογελαστός χιονάνθρωπος από λευκά πιατάκια μιας χρήσεως.... Paper plates snowman Ανοίξτε τρύπες με τον διακορευτή Περάστε νήμα γύρω γύρω και ενώστε τα δυο πιατάκια Στολίστε με κουμπιά και  προσθέστε τα χαρακτηριστικά του προσώπου. Μπορείτε να τον κ

Το πρώτο της Λεύκωμα!

photo via.... Είχατε Λεύκωμα όταν πηγαίνατε σχολείο; Θυμόσαστε που γράφαμε τα περιβόητα "Τι εστί έρως, φιλί, αγάπη; " "Ποιό είναι το αγαπημένο σου τραγούδι;"  "Τί ζώδιο είσαι;" και "Ποια η γνώμη σου για τον κτήτορα;" (όπου κτήτορας εσύ φυσικά που είχες το Λεύκωμα και η αποκάλυψη στην τελευταία σελίδα!!!)  Πραγματικά τι δε θα έδινα να έπεφτε στα χέρια μου ξανά ένα από τα Λευκώματα που γράφαμε τότε..... Στο σπίτι κάνω συχνά παιχνίδια γραφής και ανάγνωσης με το πρωτάκι μου είτε ως παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού, είτε βοηθώντας την να γράψει στο μίνι ημερολόγιο της. Και φυσικά διαβάζουμε τα μηνύματα από τις νεράιδες που μας επισκέπτονται για διάφορους λόγους..... (π.χ tooth fairy) Σκέφτηκα ότι για την ηλικία των 6-7 χρόνων ένα Λεύκωμα, το οποίο θα έχει βέβαια τις κατάλληλες ερωτήσεις, μπορεί να γίνει ένα επιπλέον παιχνίδι. Κάτι που βοηθάει πολύ στην απόκτηση ευχέρειας στην ανάγνωση αλλά και στη γραφή ! Συναισθηματικά δε, δίνει απίσ

Οι πιο εύκολες κατασκευές για παιδιά!

Τελικά το διαδίκτυο έχει τα πολύ καλά του με τόσες ιδέες που μας δίνει. Πηγαίνει τη φαντασία μας ακόμα πιο πέρα και μας ξεσηκώνει να κάνουμε χιλιάδες πράγματα. Δε συμφωνώ καθόλου με όσους πιστεύουν ότι απλά κάθεσαι και χαζεύεις σε μια οθόνη και δεν κάνεις πράγματα δημιουργικά. Ειδικά σε ότι έχει σχέση με τα παιδιά και τις δραστηριότητες που μπορείς να κάνεις μαζί τους. Ίσα ίσα που ψάχνεις, βρίσκεις τρόπους και μπαίνεις στην πρίζα για να δοκιμάσεις νέα πράγματα. Και όσο για τις κατασκευές οι ιδέες είναι ατέλειωτες. Ένα κλικ να κάνεις και βρίσκεις χιλιάδες. Ίσως πολλέ από αυτές θεωρείς ότι είναι αρκετά πολύπλοκες και χρονοβόρες για να τα φτιάξεις μαζί με τα παιδιά. Σήμερα όμως δεν έχεις δικαιολογία! Θα σου δείξω 6 από τις πιο εύκολες κατασκευές που υπάρχουν. Ξεκινάμε με διακόσμηση δωματίου: Μια πρωτότυπη ιδέα για να γράψεις το όνομα του μικρού σου στην είσοδο του δωματίου. Τα υλικά απλά: Mobile με το όνομά του Διακοσμητικά χαρτόνια που θα κόψετε μαζί στο σχήμα των γρα