A site for creative mothers.

12 November 2012

Αποτυπώματα.....φύλλων.

Καδράκια
Μια από τις πιο έξυπνες τεχνικές θα σας δείξω σήμερα, για να φτιάξετε καδράκια που θα στολίσουν το σπίτι σας.
Αρκεί μια βόλτα στον κήπο ή στο μπαλκόνι σας για να συγκεντρώσετε φύλλα και λουλούδια.
Αυτά θα είναι και το θέμα που θα απεικονίζεται στα κάδρα.

Τί λετε πάμε να πάρουμε τα αποτυπώματά τους;
  • Διαλέξτε την επιφάνεια που θα σχηματίσετε το κάδρο σας.
Μπορεί να είναι έτοιμος λευκός καμβάς ή ακόμα και χαρτόνι μακέτας που θα το περάσετε με ένα στρώμα λευκό χρώμα.
  • Χρησιμοποιήστε χαρτοταινία για να σχηματίσετε το γύρω γύρω περίγραμμα του κάδρου ώστε να μείνει λευκό και καθαρό.
  • Τοποθετήστε και εφαρμὸστε καλά πάνω στον καμβά, το λουλούδι ή το φύλλο το σχήμα του οποίου θέλετε να αποτυπώσετε. 
  • Με σπρέι στο χρώμα που σας αρέσει βάψτε την επιφάνεια του κάδρου σας.
  • Μετά από 2-3 λεπτά αφαιρέστε το φύλλο....
  • Αφαιρέστε και την χαρτοταινία και καθαρίστε πολύ καλά τη γύρω επιφάνεια.
  • Τοποθετήστε σε ένα λιτό κάδρο και συνεχίστε δημιουργώντας μια σύνθεση κάδρων με τα υπόλοιπα φυτά που έχετε επιλέξει.
Μια παραλλαγή είναι να βάψετε με χρώμα όλο τον καμβά και στη συνέχεια να περάσετε  με χρυσαφί σπρέι όλη την περιοχή του κάδρου πάνω από τα φύλλα.
Το αποτέλεσμα εξίσου εντυπωσιακό......
Καδράκια από φύλλα
Όποια τεχνική και αν διαλέξετε είμαι σίγουρη ότι θα έχει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Καλή επιτυχία!!!

(Πηγή:http://www.bhg.com/decorating/do-it-yourself/wall-art/diy-artwork-botanical-prints/)



21 comments:

  1. ΟΥΑΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ.!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σου αρέσουν Κική; Θα επιχειρήσεις να τα φτιάξεις;

      Delete
  2. Πολύ ωραία ιδέα!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Και εγώ αυτό εὶπα μόλις τα είδα και επειδή από το καλοκαίρι έχω ξεκινήσει να φτιάχνω διάφορα καδράκια είδα ότι κάποιες ιδεες μπορεί να είναι εντυπωσιακές αλλά είναι απλές.

      Delete
  4. Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν.

      Delete
  5. Υπεροχα ειναι!!!!!!
    Εμεις χρησιμοποιησαμε και τα φυλλα σαν σφραγιδες τα περασαμε με ακρυλικες και το αποτελεσμα ηταν τελειο ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι αυτό που λες το κάναμε και εμείς απλά κάποια μας βγήκαν πιο μουτζουρωμένα από ότι ήθελα, οπότε η ιδέα αυτή με κέρδισε!

      Delete
  6. απλό αλλά εντυπωσιακό!
    Kathy by anthomeli

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφη ιδέες. Both!

    ReplyDelete
  8. Φανταστική ιδέα! Κι εύκολη ακόμα και για μένα που δεν πολύ πιάνουν τα χέρια μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αποκλείεται να μην τα καταφέρεις είναι για πολύ αρχάριους και σιγά σιγά θα δεις που θα κάνεις και ακόμα πιο πολλά.

      Delete
  9. πολυ καλη φαση!!και εχω 1 καρο καμβαδες...σουπερ!!και εχω και πολλα σπρευ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άντε πιάσε δουλειά!!! Δείξε μας και τα έργα σου!

      Delete
  10. Ευκολα ειναι!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι και αν δεν χρησιμοποιήσεις σπρει μπορείς να κάνεις κάτι παρόμοιο με τα παιδιά.

      Delete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

About Me

My photo
Είμαι πολύ χαρούμενη που είσαι εδώ! Στο σπιτάκι μου θα βρεις ιδέες που με έχουν ενθουσιάσει και πράγματα που αγαπώ. Κράτα την ιδέα, δοκίμασε την αν θέλεις και δώσ΄της την δική σου πινελιά. Γράψε μου απλά στο theanokap@gmail.com αν κάτι χρειαστείς.

Popular Posts

Theano, a m@mmy on line. Powered by Blogger.

Ενδιαφέρον για εσάς....

Αν έχω χρησιμοποιήσει φωτογραφικό υλικό δικό σας χωρίς να έχω αποδώσει τα σωστά credits ενημερώστε με και θα το διορθώσω ή θα το αφαιρέσω εάν αυτό επιθυμείτε.

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε δικές μου φωτογραφίες απλά δηλώστε την πηγή και βάλτε τον κατάλληλο σύνδεσμο.

Για ο,τιδήποτε άλλο χρειαστείτε επικοινωνήστε μαζί μου στο e-mail
theanokap@gmail.com

Follow this blog by Email

Ακολουθήστε το blog μέσω του facebook network!

Το άλλο μου blog!

Το άλλο μου blog!
e-learning : "Μαθαίνω με τη μαμά"

Copyright © Theano, a m@mmy on line | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com