A site for creative mothers.

03 October 2012

Χρώματα και αριθμοί

Μάθε με ένα ζάρι
Τα παιδάκια μαθαίνουν τα πάντα μέσα από το παιχνίδι.
Τί λέτε να μάθουμε σήμερα τα χρώματα και τους αριθμούς;
Θα χρειαστείτε 2 ξύλινους ή πλαστικούς κύβους, χρώματα και ένα μεγάλο κομμάτι χαρτί.

Χρώματα και αριθμοί
  • Μετατρέψτε τα κυβάκια σε ζάρια.
  • Στο ένα γράψτε τους αριθμούς από 1 έως το 6.
  • Στο άλλο ζωγραφίστε κυκλάκια με χρώματα.
  • Στρώστε ένα μεγάλο χαρτί στο πάτωμα ή στο τραπέζι που παίζετε με το παιδάκι σας.
  • Ρίξτε τα ζάρια.
  • Τώρα πείτε στο παιδάκι σας να φτιάξει τόσα κυκλάκια όσα δείχνει το ζάρι με τους αριθμούς και να τα χρωματίσει στο χρώμα του κύκλου που έτυχε στο άλλο ζάρι.
Παραλλαγές!
* Φτιάξετε κι άλλο ένα ζάρι με διάφορα σχήματα (τετράγωνο, τρίγωνο, αστέρι, παραλληλόγραμμο, καρδούλα) ώστε να εμπλουτίσετε το παιχνίδι και χρησιμοποιήστε σφραγίδες για να χρωματίζετε τα σχήματα.
* Στο ζάρι με τους αριθμούς βάλτε τους αριθμούς που θέλετε εσείς ώστε το παιδάκι να μαθαίνει κάθε φορά κι άλλους.
* Αν το παιδάκι μαθαίνει να ζωγραφίζει κολλήστε ή ζωγραφίστε εικόνες με απλά σχέδια όπως ένα σπιτάκι, ένα ανθρωπάκι, ψαράκι, μια πεταλούδα, ένα δεντράκι κλπ.
Εικόνες σε ζάρια
Δείξτε στο παιδάκι σας πως να φτιάξει αυτές τις απλές φιγούρες.
* Αν έχετε όρεξη για πιο πολλές ζαριές θυμηθείτε και τα ζάρια δραστηριοτήταν που σας έδειξα εδώ και αφήστε τα παιδιά να αποφασίσουν πώς θα περάσετε σήμερα το απόγευμα.

Καλές ζαριές!!!

16 comments:

  1. Πολύ ωραία ιδέα, και σιγά σιγά θα δείχνουν και θα λένε μόνα τους!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς Βέρα μου! Θα τους αρέσει πολύ!

      Delete
  2. Άντε βρε Θεανώ μου με τις ωραίες σου ιδέες που ήσουν! Από τις πιο ωραίες ιδέες που έχω δει τελευταία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ γλυκιά μου Μάρω. Πιστεύω ότι αρὲσει πολύ στα παιδιά να παίζουν με ζάρια.

      Delete
    2. Από την προσωπική μου εμπειρία νομίζω ότι έχεις δίκιο! Έχω φτιάξει το ζάρι των χρωμάτων και το παίζαμε συνέχεια όταν δούλευα και όχι μόνο τους άρεσε αλλά και το ζητούσαν συνέχεια! Μπορείς να το δεις εδω (http://maros-kindergarten.blogspot.gr/2012/01/blog-post_21.html) αν θες! Φιλιά πολλά!

      Delete
    3. Ναι το έχω ξαναδεί. Πολύ ωραία ιδέα.

      Delete
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΘΕΑΝΩ, ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου. Καλό σου βράδυ.

      Delete
  4. poly kalo!!bravo theanw!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου puppeta! Χαίρομαι όταν σας αρέσουν οι ιδέες που προτείνω.

      Delete
  5. Άλλη μία όμορφη ιδέα για να μαθαίνουν τα παιδιά παίζοντας!
    Καλημέρα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό απόγευμα. Θέλω να σου πω ότι με συγκίνησε πολύ η σημερινή σου ανάρτηση και ότι μου άρεσε παρόλο που πάντα νιώθω αμήχανα μπροστά σε τέτοια θέματα. Είναι τόσο άδικο αυτό που συμβαίνει σε μικρές ψυχούλες σαν την Ιωάννα.....:(

      Delete
  6. Πολυ ομορφος τροπος να μαθουν ευχαριστα χρωματα,αριθμους και σχηματα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Μαρία μου. Με ένα ζάρι μπορείς να παίξεις πολλά παιχνίδια πραγματικά.

      Delete
  7. φανταστική πρόταση Θεανώ!
    Kathy by anthomeli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Kathy!
      Καλή εβδομάδα <3

      Delete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

About Me

My photo
Είμαι πολύ χαρούμενη που είσαι εδώ! Στο σπιτάκι μου θα βρεις ιδέες που με έχουν ενθουσιάσει και πράγματα που αγαπώ. Κράτα την ιδέα, δοκίμασε την αν θέλεις και δώσ΄της την δική σου πινελιά. Γράψε μου απλά στο theanokap@gmail.com αν κάτι χρειαστείς.

Popular Posts

Theano, a m@mmy on line. Powered by Blogger.

Ενδιαφέρον για εσάς....

Αν έχω χρησιμοποιήσει φωτογραφικό υλικό δικό σας χωρίς να έχω αποδώσει τα σωστά credits ενημερώστε με και θα το διορθώσω ή θα το αφαιρέσω εάν αυτό επιθυμείτε.

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε δικές μου φωτογραφίες απλά δηλώστε την πηγή και βάλτε τον κατάλληλο σύνδεσμο.

Για ο,τιδήποτε άλλο χρειαστείτε επικοινωνήστε μαζί μου στο e-mail
theanokap@gmail.com

Follow this blog by Email

Ακολουθήστε το blog μέσω του facebook network!

Το άλλο μου blog!

Το άλλο μου blog!
e-learning : "Μαθαίνω με τη μαμά"

Copyright © Theano, a m@mmy on line | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com