A site for creative mothers.

20 August 2016

The Olympic Games....στο σπίτι μας!

Ολυμπιακοί Αγώνες Επιτραπέζια παιχνίδια!
Φαντάζομαι παρακολουθείτε Ολυμπιακούς Αγώνες όπως και εμείς.
Ως κορίτσια της ρυθμικής το χαρήκαμε πολύ εχθές αλλά μην νομίζετε λατρεύουμε και στίβο και συγχρονισμένη  κολύμβηση και ενόργανη και volley και γυνακείο ποδόσφαιρο και ιππασία!
Γενικά το εμπεδώσατε: Αγαπάμε Ολυμπιακούς Αγώνες και είμαστε πολύ μέσα στο κλίμα.
Χαιρόμαστε με τα χρυσά, τα αργυρά μετάλλια, με την προσπάθεια των αθλητών και των αθλητριών, φανταζόμαστε ότι είμαστε και εμείς αθλήτριες φοβερές και τρομερές!
Για να καταλάβετε ακόμα και πιο κουκλάκι θα κρατάμε την ώρα που, με αγωνία, θα περιμένουμε την βαθμολογία μας έχουμε διαλέξει! (πολύ γέλιο....)
Υπάρχουν και οι άλλες ώρες βέβαια που με κάτι πρέπει να απασχοληθούμε για να "ηρεμήσει το σπίτι" (if you know what I mean)
Τότε έρχεται η ώρα για τα επιτραπέζια παιχνίδια.
Ευτυχώς βρήκαμε το ιδανικό με θέμα, τι άλλο, Ολυμπιακούς!
Το ανακάλυψα στο site Tinyme.
Τα πιτσιρίκια μαζεύονται γύρω από το παιδικό τραπέζι. Λάβετε θέσεις και ξεκινάμε, πάμε για το χρυσό!
Στο site Tinyme θα βρείτε ιδέες και θα μπορέσετε να εκτυπώσετε δωρεάν επιτραπέζια παιχνίδια, παιχνίδια μνήμης ακόμα και τα προσωπικά μετάλλια των παιχτών με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.
Κρεμάστε στην πόρτα το σήμα για το παιχνίδι-άθλημα που διοργανώνετε.....
Door hangers
Εκτυπώστε και διακοσμήστε τα cupcakes, τα παγωτά ή τις φρουτοσαλάτες που θα σερβίρετε με αυτά τα χαριτωμένα toppers....
Cupcake toppers
Παιχνίδια με τις σημαίες των κρατών που θα ενθουσιάσουν τα παιδιά αλλά και θα εξασκήσουν τη μνήμη τους και θα διευρύνουν τις γνώσεις τους....
Παίξτε με τις σημαίες!
 Τα πιο μικρά παιδάκια μπορούν να παίξουν με τους λαβύρινθους....
Φτάσε στην άκρη του λαβύρινθου
ή να φτιάξουν μόνα τους τη σημαία της χώρας που εκπροσωπούν!
Το επιτραπέζιο παιχνίδι για να δείτε ποιός θα καταφέρει να φτάσει πρώτος στο τέρμα.
Εκτυπώστε, κόψτε και κολλήστε ακολουθώντας τις οδηγίες και οι Αγώνες ξεκινούν......

Στο site θα βρείτε τα κυβάκια με τις φατσούλες για να μπορέσετε να παίξετε!

Ποιά είναι η αγαπημένη σας φατσούλα;
Και φυσικά μην ξεχάσετε να ετοιμάσετε και τα βραβεία!
Χρυσό, Ασημένιο Χάλκινο μετάλλιο για τους νικητές.
Εγώ το πήρα το δικό μου ;-)
Στην δική σας παρέα ποιός θα είναι ο νικητής;;;

Καλή διασκέδαση!

8 comments:

  1. wraio post koritsaki euxaristoume!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ κοριτσάκι. Καλά παιχνίδια!!!

      Delete
  2. Τι όμορφο μπλογκ! Καλώς σε βρήκα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς ήρθες Marie!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ελπίζω να βρεις πολλές ιδέες εδώ!

      Delete
  3. Καλημέρα Θεανώ μου και καλή εβδομάδα! Έλα μια βόλτα από το σπιτάκι μου για να πάρεις τα βραβεία σου! Πολλά φιλάκια! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Έλενά μου πολύ πολύ!!!

      Delete
  4. Βλεπουμε φυσικα καθε φορα. Πολλα φιλια.

    ReplyDelete
  5. Πολλά φιλιά γλυκιά μανούλα :)

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

About Me

My photo
Είμαι πολύ χαρούμενη που είσαι εδώ! Στο σπιτάκι μου θα βρεις ιδέες που με έχουν ενθουσιάσει και πράγματα που αγαπώ. Κράτα την ιδέα, δοκίμασε την αν θέλεις και δώσ΄της την δική σου πινελιά. Γράψε μου απλά στο theanokap@gmail.com αν κάτι χρειαστείς.

Popular Posts

Theano, a m@mmy on line. Powered by Blogger.

Ενδιαφέρον για εσάς....

Αν έχω χρησιμοποιήσει φωτογραφικό υλικό δικό σας χωρίς να έχω αποδώσει τα σωστά credits ενημερώστε με και θα το διορθώσω ή θα το αφαιρέσω εάν αυτό επιθυμείτε.

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε δικές μου φωτογραφίες απλά δηλώστε την πηγή και βάλτε τον κατάλληλο σύνδεσμο.

Για ο,τιδήποτε άλλο χρειαστείτε επικοινωνήστε μαζί μου στο e-mail
theanokap@gmail.com

Follow this blog by Email

Ακολουθήστε το blog μέσω του facebook network!

Το άλλο μου blog!

Το άλλο μου blog!
e-learning : "Μαθαίνω με τη μαμά"

Copyright © Theano, a m@mmy on line | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com