Skip to main content

Ωραίο blogo-παιχνιδάκι: Tag Tag!

Παιχνιδάκι πρωινό σήμερα που λέγεται Tag-tag. Ξενόφερτο μάλλον και οι οδηγίες του στα Αγγλικά. Το αγγλικό το'χω, και έχω όρεξη για παιχνίδια ερωτήσεων!
11 στο σύνολο που μου της κάνει η γλυκιά νηπιαγωγός Maro και εγώ πρέπει να φτιάξω τις δικές μου 11 ερωτήσεις και να τις κάνω σε 11 από εσάς.

Οι κανόνες στα Αγγλικά:
* You must post these rules.
*Each person must post 11 things about themselves on their blog.
*Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to answer.
*You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
*Go to their page and tell them you have linked him or her.
*No tag backs.
*No stuff in the tagging section about 'you are tagged if you are reading this'.
*You legitimately have to tag 11 people.

Και εγώ απαντώ:

1. Σε ποιο μέρος θα ήθελες να ταξιδέψεις;
Θα ήθελα πολύ να πάω στην Αμερική.
2. Ποια είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική φιλοδοξία σου;
Δεν ξέρω αν είναι επαγγελματική φιλοδοξία, αλλά θα ήθελα αυτό που κάνω, να βλέπω στα μάτια των άλλων, ότι είναι αυτό που χρειάζονται.
3. Που θα ήθελες να είσαι σε 10 χρόνια;
Θα ήθελα να έχω μετακομίσει από την πόλη στην επαρχία και να έχω το σπίτι και τις συνθήκες ζωής που ονειρεύομαι.
4. Θα ήθελες να έχεις δικό σου παιδικό σταθμό;
Ναι θα το ήθελα πάρα πολύ.
5. Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;
Μου αρέσουν οι ταινίες δράσης, περιπέτειας, καταστροφών και μυστηρίου. Έχω και μια τρελή αδυναμία σε De Niro και Αl Pacino οπότε θα πω την "Ένταση" ως μια από τις αγαπημένες μου γιατί σαφώς είναι εκατοντάδες αυτές που μου αρέσουν πολύ και γιατί αυτή μου ήρθε τώρα!
6. Ποια είναι η αγαπημένη σου δραστηριότητα - παιχνίδι να κάνεις στα παιδιά;
Να παίζουμε παιχνίδια ρόλων και να τα ακούω να μου λένε τα δικά τους μυστικά και τις ιστορίες τους.
7. Που έκανες τις ωραιότερες διακοπές σου;
Πριν από αρκετά χρόνια σε ένα όμορφο νησάκι πολύ ερωτευμένη, πολύ ανέμελη και χωρίς να υπάρχει τόσο έντονη η έννοια του χρόνου.
8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου σπορ;
Το βόλεϊ είναι το αγαπημένο μου άθλημα, πλέον όμως κάνω μόνο jogging αραιά και που. Μάλλον πρέπει να ξαναρχίσω πιο συστηματικά το δεύτερο.
9. Πιστεύεις στην τύχη ή στην μοίρα;
Πιστεύω ότι επηρεάζουμε πολύ την τύχη μας με τη θετική μας ενέργεια.
10. Ποιο είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα σου ως τώρα;
Ότι έχω αντέξει πολύ περισσότερο από ότι θα πίστευα, σε πολύ αντίξοες καταστάσεις.
11. Αν δεν έκανες το επάγγελμα που κάνεις σήμερα τι επάγγελμα θα ήθελες να κάνεις;
Ἰσως φανεί άσχετο αλλά θα ήθελα να επιμελούμαι τα καθημερινά γεύματα οικογενειών, που για διάφορους λόγους δεν έχουν τον χρόνο να το κάνουν, ή να έχω εστιατόριο με γεύματα για το σπίτι μόνο για παιδιά!
Οι 11 ερωτήσεις που έφτιαξα για εσάς είναι:
1. Τι είναι αυτό που εκτιμάς περισσότερο στους ανθρώπους;
2. Ποιά είναι η αγαπημένη σου στιγμή της ημέρας;
3. Τί είναι αυτό που έκανες και έχεις μετανιώσει για αυτό;
4. Τί είναι αυτό που έκανες και σε κάνει να νιώθεις περήφανη;
5.  Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που θα ήθελες να ξανασυναντήσεις στη ζωή σου;
6. Ποιά είναι η αγαπημένη σου γεύση;
7. Ποιό είναι το μότο σου στη ζωή;
8. Ποιό ταλέντο θα ήθελες να έχεις του συγγραφέα, του ρήτορα ή του ζωγράφου;
9. Με ποιά δραστηριότητα ηρεμείς περισσότερο;
10. Ποιό είναι το μεγαλύτερό σου ελάττωμα σύμφωνα με τους άλλους;
11. Ποιό είναι το τελευταίο δώρο που έκανες στον εαυτό σου;
 Θα ήθελα πολύ να πάρουν μέρος σε αυτό το παιχνιδάκι οι:
1. Σοφία
2. Ιωάννα
3. Έλενα
4. Κατερίνα
5. Ελπίδα
6. Αναστασία
7. Βάσω
8. Διονυσία
9. Οι δυό αδελφούλες από το Ανθομέλι
10. misirlou misirlou
11. Vailie

Tag tag λοιπόν και ελάτε να παίξουμε!

Υ.Γ. Τελευταία ενημέρωση
Η Σοφία επισκέφτηκε πρόσφατα το blogοσπιτάκι μου και με κάλεσε ξανά στο παιχνιδάκι. Για να την καλωσορίσω επιτρέψτε μου να απαντήσω και στις δικές της ερωτήσεις.....
 
1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
Μωβ και πάλι μωβ.....
2. Βουνό ή Θάλασσα;
Θάλασσα και αν γίνεται να ανοίγω το παράθυρό μου και να την βλέπω...
3. Ποιο όνειρό σου είναι ακόμη ανεκπλήρωτο;
Αυτό που λέω από πάνω. Ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα
4. Αν ήσουν ζώο ποιο θα ήθελες να ήσουν και γιατί;
Γάτα γιατί είναι χαδιάρα, δυναμική ανεξάρτητη αλλά και τόσο τρυφερή και δοτική αν βρεις τα κουμπιά της.....
5. Θα ταξίδευες στο διάστημα αν ήξερες πως δεν θα ξαναγυρνούσες ποτέ στην γη;
Μόνο αν ήμουν μαζί με τους ανθρώπους και τα πράγματα που αγαπώ.........
6. Αγαπημένος/η τραγουδιστής/στρια;
Να πω από τα νιάτα μου; Bon Jovi
7. Η άποψη σου για τα πολιτικά δρώμενα της χώρας μας;
Αναμενόμενη κατάσταση ίσως όχι σε τέτοιο βαθμό. Πάντως μόνο η δική μας στάση μπορεί να ανατρέψει το σκηνικό. Δεν μπορώ την μιζέρια ακόμα και στην χειρότερη που μπορεί να μας συμβεί στη ζωή. Πόσο μάλλον σε θέματα που αφορούν τα χρήματα. Είχαμε μάθει να ζούμε με ψέματα πρέπει να μάθουμε να ζούμε αλλιώς......
8. Φτωχός και υγιής ή Πλούσιος και άρρωστος;
Φτωχός και υγιής. Όλα τα άλλα είναι αέρας.....
9. Αν δεν ήσουν αυτό που είσαι, τι θα ήθελες να ήσουν;
Δεν το έχω σκεφτεί και δε θα ήθελα να δώσω απάντηση μόνο για πλάκα...να το σκεφτώ λίγο ακόμα;;;;;;
10. Έρωτας ή Αγάπη;
Είναι η αγάπη που μένει.......
11. Έχεις καλούς γείτονες;
Ναι. Είναι μια χαρά άνθρωποι και χαίρομαι πολύ για αυτό.


Σοφάκι αυτές είναι οι απαντήσεις μου για σένα.Και πάλι σε ευχαριστώ για την πρόσκληση! 







Comments

  1. Καλησπέρα κούκλα μου! Πολύ ωραίο blogo παιχνιδάκι.... ας παίξουμε λοιπόν!! χα-χα :)

    ReplyDelete
  2. σε ευχαριστω για την προσκληση μολις απαντησα στις ερωτησεις!
    φιλια και να εχεις ενα ομορφο Σκ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τρέχω να τις δω!Καλό Σ/Κ και σε εσένα!

      Delete
  3. Θεανώ μου και οι δύο αδερφούλες σε ευχαριστούν πολύ πολύ πολύ!!! Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου ειδικά αυτή την "επιμέλεια των γευμάτων". Σούπερ, ιδέα! Δεν ξέρεις ίσως σε μερικά χρόνια την κάνεις και πραγματικότητα! Οσο για το σπίτι στην επαρχία,στο εύχομαι αν το θέλεις πραγματικά. Σύντομα θα αναρτήσουμε και τις δικές μας απαντήσεις... οι ψωνάρες,χιχι!Callie by Anthomeli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Περιμένω να δω απαντήσεις από το πιο γλυκό δίδυμο!!!

      Delete
  4. Απο ότι έχεις καταλάβει έχω πήξει!!!χαχαχα
    Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνεις να παίζω σε αυτό το μπλογκοπαιχνιδάκι θα απαντήσω σύντομα !
    Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
  5. αχ ξέχασα να σου πω ότι λατρεύω τα tags <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Για αυτό σου έστειλα και εγώ το παιχνιδάκι για να παίξεις λίγο!!!
      Σε περιμένουμε με τα νέα σου.
      Φιλάκια πολλά.Καλό Σ/Κ!

      Delete
  6. Λοιπόν θα ήθελες παιδικό σταθμό....είσαι πολύ γενναία και έγω πίστευώ ότι με την θετική ενέργεια αλλάζεις τον κόσμο...λατρεύω τις ταινίες δράσης και τους δύο μυθικούς πια ηθοποιούς!!!Σε ευχαριστώ για το πέρασμα κοριτσάκι....θα προσπαθήσω!αλλά κι αν δεν τα καταφέρω να ξέρεις ότι με κάνουν περήφανη τα αγόρια μου και θα ήθελα να ξανασυναντήσω τον λατρεμένο μου παιδικό φίλο που ζει στο Μακάο κι έχω να τον δω 14 χρόνια!!! "πάμε για άλλα, πιο καλά και πιο μεγάλα"....καλό σκ κοριτσάκι!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το εκτιμώ μόνο από το γεγονός ότι διάβασες τις ερωτήσεις και σε κατανοώ γιατί δεν είναι ωραία τα παιχνίδια που δεν γίνονται με άνεση χρόνου.Εύχομαι να βρεθείς με τον φίλο σου ξανά άλλωστε ο κόσμος είναι μικρός έτσι δεν είναι;
      Πάμε για άλλα καλά τα λες.
      Φιλάκια Κατερίνα μου!

      Delete
  7. Πολύ ωραίο το παιχνίδι. Θα κάνω ανάρτηση σε λίγο

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)Ευχαριστώ Βάσω μου μόλις είδα το σχόλιο σου! Για κὰποιο λόγο είχε μεταφερθεί στα spam!
      Άτιμος blogger

      Delete
  8. Θεανώ μου ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!!Απάντησα στις ερωτήσεις σου...αν και είχα προλάβει να παίξω..τις συμπλήρωσα..!!!Καλή εβδομαδα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Ελπίδα μου!Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που έπαιξες ξανά....τρέχω να δω απαντήσεις!!!!

      Delete
  9. :) να είσαι καλά! Χαίρομαι να "γνωρίζω" δοτικούς ανθρώπους!! Θα τα λέμε συχνά :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Φτιάχνουμε έναν χιονάνθρωπο.......

Snowman μα δεν είναι από χιόνι!!! Γιατί, ευτυχώς, ο χειμώνας ακόμα δεν ήρθε, το κρύο είναι ανεκτό και το χιόνι μάλλον πολύ μακρυά. Έλα όμως που έχουμε όρεξη για κατασκευές και τα χιονανθρωπάκια είναι πάντα αγαπημένες φιγούρες. Κι αν προσπαθήσω να κάνω έναν απολογισμό, δεν ξέρω πως τα καταφέρνω, αλλά κάθε, μα κάθε χρόνο, όταν αγοράζω καινούρια στολίδια και διακοσμητικά για το χειμώνα, ο χιονάνθρωπος είναι η πρώτη μου επιλογή. Πώς λοιπόν να μην φτιαξω με την μικρή μου πολλά, μα πάρα πολλά χιονανθρωπάκια λίγο πριν αρχίσουμε να μιλάμε για τα Χριστούγεννα και λίγο προτού αρχίσουμε να σχεδιάζουμε πως θα στολίσουμε το σπίτι μας για τις γιορτές; Ξεκινήστε και εσείς από μια απλή κατασκευή που θα σας φτιάξει τη διάθεση! Ένας χαμογελαστός χιονάνθρωπος από λευκά πιατάκια μιας χρήσεως.... Paper plates snowman Ανοίξτε τρύπες με τον διακορευτή Περάστε νήμα γύρω γύρω και ενώστε τα δυο πιατάκια Στολίστε με κουμπιά και  προσθέστε τα χαρακτηριστικά του προσώπου. Μπορείτε να τον κ

Το πρώτο της Λεύκωμα!

photo via.... Είχατε Λεύκωμα όταν πηγαίνατε σχολείο; Θυμόσαστε που γράφαμε τα περιβόητα "Τι εστί έρως, φιλί, αγάπη; " "Ποιό είναι το αγαπημένο σου τραγούδι;"  "Τί ζώδιο είσαι;" και "Ποια η γνώμη σου για τον κτήτορα;" (όπου κτήτορας εσύ φυσικά που είχες το Λεύκωμα και η αποκάλυψη στην τελευταία σελίδα!!!)  Πραγματικά τι δε θα έδινα να έπεφτε στα χέρια μου ξανά ένα από τα Λευκώματα που γράφαμε τότε..... Στο σπίτι κάνω συχνά παιχνίδια γραφής και ανάγνωσης με το πρωτάκι μου είτε ως παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού, είτε βοηθώντας την να γράψει στο μίνι ημερολόγιο της. Και φυσικά διαβάζουμε τα μηνύματα από τις νεράιδες που μας επισκέπτονται για διάφορους λόγους..... (π.χ tooth fairy) Σκέφτηκα ότι για την ηλικία των 6-7 χρόνων ένα Λεύκωμα, το οποίο θα έχει βέβαια τις κατάλληλες ερωτήσεις, μπορεί να γίνει ένα επιπλέον παιχνίδι. Κάτι που βοηθάει πολύ στην απόκτηση ευχέρειας στην ανάγνωση αλλά και στη γραφή ! Συναισθηματικά δε, δίνει απίσ

Οι πιο εύκολες κατασκευές για παιδιά!

Τελικά το διαδίκτυο έχει τα πολύ καλά του με τόσες ιδέες που μας δίνει. Πηγαίνει τη φαντασία μας ακόμα πιο πέρα και μας ξεσηκώνει να κάνουμε χιλιάδες πράγματα. Δε συμφωνώ καθόλου με όσους πιστεύουν ότι απλά κάθεσαι και χαζεύεις σε μια οθόνη και δεν κάνεις πράγματα δημιουργικά. Ειδικά σε ότι έχει σχέση με τα παιδιά και τις δραστηριότητες που μπορείς να κάνεις μαζί τους. Ίσα ίσα που ψάχνεις, βρίσκεις τρόπους και μπαίνεις στην πρίζα για να δοκιμάσεις νέα πράγματα. Και όσο για τις κατασκευές οι ιδέες είναι ατέλειωτες. Ένα κλικ να κάνεις και βρίσκεις χιλιάδες. Ίσως πολλέ από αυτές θεωρείς ότι είναι αρκετά πολύπλοκες και χρονοβόρες για να τα φτιάξεις μαζί με τα παιδιά. Σήμερα όμως δεν έχεις δικαιολογία! Θα σου δείξω 6 από τις πιο εύκολες κατασκευές που υπάρχουν. Ξεκινάμε με διακόσμηση δωματίου: Μια πρωτότυπη ιδέα για να γράψεις το όνομα του μικρού σου στην είσοδο του δωματίου. Τα υλικά απλά: Mobile με το όνομά του Διακοσμητικά χαρτόνια που θα κόψετε μαζί στο σχήμα των γρα